برطرف کردن لق شدن ریتینر ثابت
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

 رفع مشکل لق شدن ریتینر ثابت

 

امکان دارد بعد از نصب  ریتینر ثابت در دندان ها دچار مشکلاتی شود که یکی از آنها لق شدن است چنانچه با این مشکل روبرو شدید و برای رفع آن اطلاعی نداشتید میتوانید از این راهنمایی کمک بگیرید با مطب ما به شماره ۶۶۵۲۰۹۸۰ تماس حاصل نمایید تا وقت ملاقاتی فوری جهت تعمیر آن گذاشته شود. در این فاصله اگر به شما ریتینرهای شفاف نیز داده شده است آنها را ۲۴ ساعت شبانه روز داخل دهان بگذارید تا از جابجایی دندانها حتی الامکان جلوگیری شود. به علاوه تعمیر شکستگی ریتینر ثابت مستلزم پرداخت هزینه اضافه می باشد لذا از آن نهایت مراقبت را به عمل آورید.

تفاوت و مقایسه  ریتینر ثابت و متحرک

ما استفاده از ریتینرهای ثابت را ترجیح می دهیم. نگهدارنده های ثابت در قیاس نگهدارنده های متحرک ضمن کنترل دقیقتر موقعیت دندانها، به لحاظ اقتصادی نیز در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند. اگرچه به طور معمول دست کم تا گذشت یکسال از زمان کشیدن دندانهای عقل ، ریتینر ثابت مورد نیاز است ولی توصیه می گردد تا پایان عمر باقی بمانند. تا وقتی که بهداشت ریتینرها به درستی رعایت گردد، شما می توانید آنها را داخل دهان نگهدارید. 

هیچ اطمینانی وجود ندارد که دندانهای شما با خارج نمودن فیکس ریتینر مرتب بمانند. اگر هم تصمیم به درآوردن ریتینر ثابت گرفتید می بایست دست کم از ریتینر شفاف ، شب ها استفاده نمایید. دندانها در طول زندگی ما جابجا می شوند و ریتنشن یک مقوله دراز مدت است.





:: برچسب‌ها: متخصص ارتودنسی ,درمان ارتودنسی, کاموفلاژ ,جلو بودن فک پایین, ارتودنسی کاموفلاژ,مینی اسکرو ,ارتودنسی بدون جراحی ,ارتودنسی بدون کشیدنارتودنسی دیمون ,
:: بازدید از این مطلب : 1104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: